Review De Sleutels van Geluk en Succes

Succes en geluk in het leven is een van de dingen waar de mens altijd naar streeft. Het is iets waar mensen continu naar op zoek zijn. Er zijn hier veel boeken over geschreven. Er zijn ook veel mensen die er maar wat over schrijven en eigenlijk veel flauwekul verkopen. Ik denk zelf dat het belangrijk is om te weten of het geen flauwekul is. Daarom schrijf ik een review over het boek De Sleutels van Geluk en Succes. Op deze manier weet jij of dit boek de moeite waard is om aan te schaffen.

Over de schrijver

Ik vertel altijd eerst graag wat over de schrijver achter het boek. Op deze manier krijg je meer inzicht en weet je wat diegene inspireert. Ik wil je allereerst danken voor het feit dat je nu al bij deze alinea bent en dit leest. Dat betekent dat je zeer geïnteresseerd bent in het e-book en dat je zelf succes- en geluk wilt ervaren. Nou goed, ik ga eens verder met vertellen over de schrijver. Frank de Moei is de schrijver van de De Sleutels van Geluk en Succes. Hij is life-coach en wil mensen begeleiden om positief in het leven te staan. Hij staat netjes ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en is eigenaar van zijn bedrijf Capedium Coaching.

Daarnaast beheert hij de website Newstart.nl en met deze website heeft hij een thuisbasis. Vanuit deze thuisbasis biedt hij diverse cursussen en e-books aan op het gebied van: geluk, succes, coaching, het leven en positiviteit. Zijn website trekt als meer dan 60.000 bezoekers per maand en hij is dus serieus bezig met zijn vak. Ik vind het geweldig dat hij zo enthousiast is en dat hij dit enthousiasme ook uitstraalt. Daarmee laat hij zien dat hij mensen echt wilt helpen en dat hij mensen wil inspireren. Je wordt dan ook echt geïnspireerd door hem als je zijn boek De Sleutels van Geluk en Succes leest. Dat is de kracht achter deze schrijver.

Producten van Frank de Moei

Naast de Sleutels van Geluk- en Succes heeft Frank de Moei nog meer uitgebracht zoals:

Dit zijn echter geen e-books, maar cursussen. Hij heeft in totaal zes producten dus dat geeft al aan dat hij het niet doet om alleen maar succes te behalen. Hij wil jou en mij echt helpen.

Inhoud De Sleutels van Geluk en Succes

De Sleutels van Geluk en SuccesHet e-book De Sleutels van Geluk en Succes bevat veel elementen. Ik vind de elementen goed omschreven en ik las het boek dan ook met veel enthousiasme. Wel moet ik opmerken dat sommige dingen voor mij al heel herkenbaar waren, maar dat kan natuurlijk voor een ieder anders zijn. Het boek bestaat uit vier delen en daarnaast krijg je ook nog diverse bonussen. De delen bestaan uit:

Deel 1: Ontwikkel een houding die succes aantrekt

Een basis hebben is belangrijk anders kun je niet verder. Je hebt de juiste mentaliteit nodig om succes aan te trekken. Je leert in dit deel om deze basis te ontwikkelen. In kleine stapjes word je dit uitgelegd. Met de juiste mentaliteit bereik je heel veel en ik ben dan ook zeer te spreken over dit deel. Het geeft je veel inzicht en de juiste basis om verder te lezen.

Deel 2: Ontwikkel succesvolle relaties!

Geluk en succes gaat altijd gepaard met de relaties die je al in je leven hebt. Of het nu gaat om liefdesrelaties of relaties met je collega’s, familie of vrienden. Het geeft je veel inzicht en vertelt je hoe je dit geluk kunt bereiken.

Deel 3: Bepaal je doelen en bereik succes

Het is belangrijk om actie te ondernemen als je succes wilt. Alleen met het juiste doel bereik je ook succes. In dit deel wordt je verteld hoe je dit kunt doen en hoe je actie kunt ondernemen. Het is belangrijk om dit deel te lezen, want alleen met deze instelling zul je ook succes behalen.

Deel 4: Geniet van je succes

In het laatste deel leer je hoe je kunt genieten van je behaalde successen, want je kunt het wel halen, maar als je niet geniet, behaal je geen succes. Het is ook het doel van dit boek genieten van het leven en positiviteit uitstralen.

De bonus

Je ontvangt naast het e-book De Sleutels van Geluk en Succes ook nog een bonus. Dit is een echte aanvulling als je het mij vraagt. Ik vind het sowieso al een aanvulling dat je nu al bij deze alinea bent en het leest. Het is voor mij iets waarvoor ik je dankbaar ben en een echte bonus. De bonus bestaat uit een e-book en heeft: “Inzicht in je kracht”. Het is een boek wat gaat over het ontwikkelen van je eigen kracht en inzicht. Het beschikt over 61 pagina’s en is echt een welkome aanvulling op het e-book De Sleutels van Geluk en Succes!

Nu weet je alles over de schrijver en de inhoud van het boek. Maar je wilt vast ook wat weten over mijn ervaring met het boek? Daarom ga ik de volgende alinea daar aan wijden. Lees snel verder en ontdek waarom ik zo enthousiast ben over het boek.

Mijn ervaring met De Sleutels van Geluk en Succes

Ik vind het altijd fijn om dingen over succes en geluk te lezen. Ik sta zelf heel positief in het leven en ik vind het fijn om daar meer over te leren. Het is dan ook niet zo vreemd dat ik op de link klikte die ik zag op een pagina waar ze het boek aanprezen. Jij bent waarschijnlijk ook zeer geïnteresseerd in dit boek.  Op deze manier zul jij geluk en succes ervaren.

Eigenlijk is het heel makkelijk om geluk en succes te ervaren. Helaas, is het in onze maatschappij niet zo makkelijk. Echt innerlijk geluk vind je niet zo snel en het is lastig om het te vinden. Daarom is het belangrijk dat je dit vindt, want echt geluk komt vanuit je binnenste zelf. Je ontvangt dan zelfs meer succes.

Ik heb dat echt gevonden dankzij dit e-book. Het is zo goed geschreven en het brengt je in kleine stapjes dichter bij jezelf. Het is een mooie manier om eens vanuit een andere hoek naar dingen te kijken. Het is een prettige manier om dichter bij jezelf te komen. Dat heeft de schrijver goed aangepakt. Ik raad je dan ook aan om dit boek te bestellen en om het te lezen. Je zult er geen spijt van krijgen en meer in geluk gaan leven.

Ben je geïnteresseerd in De Sleutels van Geluk en Succes?

Prijs: € 37,00 Tijdelijk € 17,00
Product: De Sleutels van Geluk en Succes