Review Gitaarles van Koen – Leer gitaar spelen

Heb jij dat ook wel eens? Je zit bij een kampvuur of op een feestje en iemand pakt een gitaar. Binnen no-time speelt deze de gaafste nummers en alle verzoekjes die worden neergelegd speelt hij zo weg. Ik heb dat vaak gehad en denk dan wel eens: ‘Kon ik ook maar gitaarspelen’. Op een dag vond ik het genoeg en besloot om zelf gitaar te gaan leren spelen. Een kennis van mij gaf mij een tip en zei: ‘Joh, ga toch Gitaarles van Koen online volgen’. Eerst was ik een beetje sceptisch, want ik dacht: ‘Online gitaarlessen volgen dat is niets’. Toch besloot ik om het erop te wagen en uiteindelijk ben ik zeer enthousiast. Ik speel al een aantal nummers en gun jou dit ook. Daarom schrijf ik nu deze review om mijn ervaringen met je te delen. Op deze manier weet je wat je te wachten staat en kun je dadelijk ook bij dat kampvuur spelen.

Wie is Koen?

Ik vind het altijd prettig om eerst te vertellen wie nou de ontwikkelaar/schrijver is van een e-book of cursus. Daarom zal ik je nu kort eens vertellen wie Koen Snoek nu eigenlijk is. Koen is geboren in Volendam en opgegroeid tussen de gitaarspelers. Hij speelt al van jongs-af-aan en geeft tevens ook les. Hij weet dus als geen ander waar de knelpunten- en valkuilen zitten. Dankzij de combinatie van zijn eigen ervaring en die van zijn cursisten kan hij mensen zoals jij en ik die nog nooit een gitaar hebben vastgehouden heel makkelijk leren spelen. Hij heeft een online cursus uitgewerkt en met zijn site Gitaarlesvankoen.nl en de hele community eromheen leert hij iedereen die dat wilt spelen.

Wat is Gitaarles van Koen Basiscursus precies?

Gitaarles van KoenEigenlijk zegt de naam het al Gitaarles van Koen is een online gitaarcursus voor beginners. De cursus bestaat uit 22 lessen welke je heel gemakkelijk kunt volgen wanneer het jou uitkomt. Je kunt ze volgen via je:computer, smartphone of tablet. Wil je goed resultaat? Dan is  het is de bedoeling dat je elke week minimaal één les volgt voor het beste resultaat.

Wat zijn de voordelen van de cursus: ‘Gitaarles van Koen’?

Ik heb nog niet veel nadelen over deze cursus gevonden. Wel heb ik veel voordelen gevonden zoals:

• Levenslange toegang tot de cursus, wanneer jij maar wilt
  • Persoonlijke begeleiding van een gitarist met tientallen jaren ervaringen
  • Veel audiobestanden die speciaal gemaakt zijn om mee te oefenen
  • Uitgebreide bijlagen bij elke videoles (tablatuur)
  • Binnen enkele minuten na betaling kun je al beginnen via het speciale ledengedeelte
  • Super snel antwoord op al je vragen dankzij de grote community op Facebook en het forum

Wat houdt de cursus in?

De cursus bestaan uit 22 lessen en elke les is zeer zorgvuldig opgebouwd. Je krijgt online een overzicht te zien van alle lessen die er zijn. Zo weet je goed wat je te wachten staat en wat je gaat leren. Ik zelf vind dit overzicht erg prettig en kreeg er op deze manier alleen maar meer zin in om te gaan leren spelen. Je weet gewoon wat je gaat leren en daardoor zul je niet snel verveeld raken. Eerst krijg je een introductie video van Koen te zien. Na deze introductievideo zul je vele andere lessen kunnen volgen. Lessen die je eerst de basisprincipes bij brengen en daarna leer je om echte nummers te spelen.

Voor wie is de Gitaarles van Koen Basiscursus bedoeld?

Wat mij wel opviel toen ik deze cursus zelf begon te volgen dat het voor alles leeftijden is. Het maakt niet uit hoe oud je bent, deze cursus is heel makkelijk te volgen. Je leert dankzij de cursus van koen om op een doeltreffende manier gitaar te spelen. Hij heeft cursisten van 7 of 71 jaar oud. De cursus is digitaal en je kunt daarom altijd zelf betalen hoe- en wanneer je de cursus volgt. Wel is het echt een beginnerscursus. Kun je al wat spelen? Dan raadt ik je aan om een andere cursus te volgen.

Mijn ervaring met Gitaarles van Koen

gitaar spelenIk was eerst een beetje sceptisch toen ik aan deze cursus begon. Toch, is dat nu helemaal over. Ik heb nooit lessen online gevolgd, dat was dus ook een beetje waar ik sceptisch over was. Ik Dacht bij mezelf: ‘Hoe kan ik nou online gitaarles volgen?’ Desondanks dat ik wat sceptisch was heb ik de gok gewaagd. Ik kan je vertellen ik heb er totaal geen spijt van. De cursus is goed opgebouwd en je leert binnen no-time spelen. Ik raad je dan ook aan om op de bijgevoegde link te klikken als je gitaar wilt leren spelen.

Goed opgebouwd

De cursus is goed opgebouwd en zit zo in elkaar dat iedereen hem kan volgen. Dit vind ik een zeer goed gegeven, want vaak is alles moeilijk uitgelegd en kun je hem niet goed volgen. Doordat Komen hier veel aandacht aan besteedt is hij vanaf 7 jaar al te volgen. Zelfs al iets eerder, maar dan moet je er wel voor openstaan om iets al te leren. Eigenlijk, maakt het ook niet zoveel uit. Als je wilt leren spelen dan lukt het toch wel met de juiste motivatie. Dat is ook wat je merkt aan deze cursus. Koen heeft een grote liefde voor gitaarspelen en dat vind je in deze cursus terug. Alle video’s van hem die je volgt brengt hij met enthousiasme. Dit vind ik een zeer goed gegeven omdat je op deze manier zelf ook enthousiast wordt om te spelen.

Nu ga ik jou enthousiasmeren om deze cursus te gaan volgen. Bestel deze cursus vandaag nog en speel net als ik na een paar maanden de gaafste nummers. Alles is goed opgebouwd en je vindt bekende nummers. Ga ook dat ene gave nummer spelen bij het kampvuur! Speel net als ik dadelijk nummers die iedereen mee kan zingen. Ik raad het je zeker aan.

Ben je geïnteresseerd in Gitaarles van Koen?
Koop deze cursus dan nu met korting via onze tijdelijke aanbieding.

Prijs: € 144,00 Tijdelijk € 67,00