Het Complete Handboek Voor De Franse Bulldog – Review

Leestijd: 5 minuten

De Franse Bulldog is een erg geliefd hondenras. Ze zijn schattig om te zien en ook nog eens klein. Hierdoor zijn ze zeer geschikt voor bazen die klein behuisd zijn. Ze hebben een eigenzinnig karakter, maar kunnen ook erg lief zijn. Ik ben een echte hondenliefhebber en verdiep jezelf graag in elk hondenras. Vandaag is de Franse Bulldog aan de buurt. Het is belangrijk dat je van alles over een hondenras weet alvorens je een hond koopt. Op deze manier kun je hem van een goede opvoeding voorzien en kom je niet voor verrassingen te staan. Vandaag schrijf ik een review over het complete handboek voor de Franse Bulldog. Ik zelf heb hier heel veel aan gehad met betrekking tot kennis verwerven. Daarom deel ik nu mijn mening in deze review over Het Complete Handboek Voor De Franse Bulldog.

Wat is de Franse Bulldog?

franse bulldogVoordat we verder gaan met de review vertel ik je kort wat over de Franse Bulldog zelf. Zo krijg je meer enthousiasme over het ras en weet je ook waarom het zo belangrijk is om er meer over te weten.

Kenmerkend voor de Franse Bulldog is zijn redelijk platte brede neus en de vleermuisachtige oren. De staart is zeer kort en lijkt vaak op een komma. Gemiddeld gezien weegt deze hond tussen de 8 en 18 kilo. Afhankelijk of het een teefje of reu is.

Men is het er niet altijd over eens waar deze hond nou precies vandaan komt. Waarschijnlijk is hij gekruist met een Franse terrier. Ze werden ook wel Toy Bulldoggen genoemd en waren erg populair bij de Engelse arbeiders. Deze namen de honden mee toen ze in Frankrijk gingen werken door de werkloosheid. Daar werden de honden erg populair en in 1898 werd het ras officieel erkend in de Verenigde Staten.

Wie is de schrijver van het complete handboek voor de Franse Bulldog?

Ik vind het altijd belangrijk om te weten wie de schrijver is van een boek. In dit geval is dat Piet de Wit. Hij komt over als een integere en betrouwbare man en is erg begaan met honden. Eigenlijk een soort tweede Martin Gaus dacht ik bij mezelf toen ik het boek las. Toch, merkte ik dat hij wel erg lief is met honden en dat Martin Gaus soms toch echt wel de honden wat meer in het gareel heeft. Des al niet te min vind ik het een goed boek, al begon ik wel wat aan de identiteit van de schrijver te twijfe

Na wat verder onderzoek kwam ik een oude bekende tegen namelijk: Blue Sky Marketing. Normaliter zouden er bij mij alarmbellen gaan rinkelen als ik dit te weten kom, vaak zijn zulk soort bedrijven alleen maar op geld uit. Echter, Blue Sky Marketing is een oude bekende en ik heb vaker boeken van hun gelezen. Ik heb zelfs meerdere malen een review over een handboek geschreven wat door hun was uitgebracht. Ik kan je verzekeren dat het een betrouwbare kandidaat is en ook al schrijven ze onder een pseudoniem, het is een boek waar je veel aan hebt.

Opbouwen van het complete handboek voor de Franse Bulldog

Handboek voor de Franse bulldogDe schrijver van dit boek heeft een prachtige voorpagina ontwikkeld waarop je het volgende kunt lezen:

“Het complete handboek voor de Franse bulldog” & “Leer hoe jij je Franse bulldog verandert in een lieve, gezonde & gehoorzame hond”. De schrijver heeft het boek zo geschreven dat je in stapjes precies kunt lezen wat je kunt doen. Per hoofdstuk kun je lezen wat er nodig is voor de opvoeding van de Franse Bulldog. Het boek bevat de volgende hoofdstukken:

1. De Franse bulldog
  2. De aankoop van een Franse bulldog
  3. Je puppy mee naar huis nemen
  4. Opvoeding en training
  5. Leven met een Franse bulldog
  6. Sport en Show

Welke bonussen vind je in het handboek?

Indien je dit boek aanschaft ontvang je diverse bonussen. Ondanks dat het boek onder een pseudoniem is geschreven is dit wel een groot pluspunt. Hier staat Bleu Sky Marketing ook bekend om. Je ontvang de volgende bonussen:

• Bonus 1: e-book ‘Baas over je eigen Franse Bulldog’
  • Bonus 2: e-book ‘8 simpele technieken om je hond te leren komen op commando’
  • Bonus 3: e-book ‘Succesvolle tips voor de verzorging & training van je puppy’
  • Bonus 4: e-book ‘Hondentraining geheimen; ontdek de geheimen van professionele hondentrainers’
  • Bonus 5: e-book ‘101 manieren om het gedrag van je Franse bulldog te verbeteren

Wat kost het complete handboek voor de Franse Bulldog?

Ik heb je al het een en ander verteld over het handboek voor de Franse Bulldog. Waarschijnlijk ben je tot de conclusie gekomen dat dit het boek is wat je nodig hebt. Indien je dit boek wilt aanschaffen dan kun je dit boek aanschaffen voor een bedrag van €37,-. Bovendien krijg je naast dit boek diverse bonussen meegeleverd. Het mooie is ook nog eens dat je het levenslang kunt lezen en dat het altijd wordt geupdate.

Mijn ervaring met het complete handboek voor de Franse Bulldog

Ik heb al vaker boeken gelezen van dit bedrijf en ik ben nog steeds enthousiast. Ze schrijven altijd zeer gedetailleerd en je leert echt alles over het hondenras waar je interesse in hebt. Het mooie vind ik dat het boek goed is opgebouwd. Je vindt diverse hoofdstukken waarin je de nodige informatie vindt over de Franse Bulldog. Daarnaast krijg je ook nog eens veel bonussen waar je iets aan hebt. Ben jij ook zo enthousiast net als ik? Bestel dit boek dan nu online via deze link. Je zult er geen spijt van krijgen. Ik zelf heb er geen spijt van en weet nu nog meer over de Franse Bulldog dan ik al wist. Het mooie is dat ze veel kennis geven over het ras zelf en dat maakt dit boek het meer dan waard. Bestel het boek vandaag nog en lees waarom ik zo enthousiast ben.

Ben je geïnteresseerd in het Het Complete Handboek Voor De Franse Bulldog?

Prijs: € 96,75 Tijdelijk € 37,00
Product: Het Complete Handboek Voor De Franse Bulldog