Slank door de Overgang Review

De overgang iedere vrouw krijgt ermee te maken, velen ervaren dit als een vervelende periode. Wist je? Dat je ook gebruik kunt maken van de overgang en er juist door kunt afvallen. Jouw buikvet is binnen no-time weg dankzij de Slank door de overgang methode van Ria Kamelle. Zij heeft zelf gekampt met gewichtsproblemen- en problemen tijdens de overgang. Zij is overgangsconsulente en gebruikt haar ervaring om jou te helpen. Ik ben zelf nog niet in de overgang, maar mijn moeder wel. Ze kwam veel aan en werd hier doodongelukkig door. Daarom ben ik gaan zoeken naar een methode die haar kon helpen. Via via  kwam ik het boek: ‘Overwin je overgang’ van Ria Kamelle tegen. Ik begon het zelf te lezen en dacht: ‘Dit kan zeker iets voor mijn moeder zijn’. Ik besloot het aan te schaffen en gaf het aan mijn moeder.

Nu is mijn moeder altijd een beetje sceptisch en ze wist niet zo goed wat ze ermee moest. Het ligt er natuurlijk ook aan dat mijn moeder de overgang niet prettig vindt en er eigenlijk niets van wilt weten. Daarom besloot ik om de website voor haar neus te zetten en alle reviews van andere lezers te laten lezen. Ik werd hier zelf namelijk erg enthousiast van en deze trokken mij over de schreef om het boek te kopen. Na de eerste twee reviews verscheen er een glimlach op mijn moeders gezicht en ze begon meteen met het lezen van: ‘Slank door de overgang!’ Daarna is ze met alle stappen van Ria Kamelle aan de slag gegaan en na 7 weken zag ik echt het resultaat. Mijn moeder is nu niet sceptisch meer en razend enthousiast. Zo enthousiast dat ze het boek aan al haar vriendinnen aanraadt en mijn heeft gevraagd om een review te schrijven. Zodoende dat ik nu in de pen ben gekropen en samen met haar deze review schrijf. Lees snel verder waarom mijn moeder-en-ik zo enthousiast zijn over: ‘Slank door de overgang’!

Wat is de overgang?

overgang vrouwenWe gaan het nu hebben over het boek: ‘Slank door de overgang’, maar waarschijnlijk weten jij-en-ik niet zo goed wat de overgang nu precies is. Ik wist dit zelf ook niet zo goed, daarom ben ik op onderzoek uit gegaan. Zo kan ik jou de juiste informatie geven. Zelfs mijn moeder heeft veel bijgeleerd, dus lees snel verder.

Vanaf je geboorte beschik je over eicellen- en eierstokken. Echter, ben je vanaf deze leeftijd nog niet vruchtbaar. Je vruchtbare periode begint pas als je lichaam jouw eierstokken erin de pubertijd toe aanzet om oestrogeen- en progesteron aan te maken. Oestrogeen zorgt namelijk voor het rijpen van je eitjes. Als een eitje niet wordt bevrucht, dan wordt het door het lichaam afgestoten. Je krijgt dan de zogenoemde menstruatie. Vanaf ongeveer je 37e-en 38e levensjaar gaat jouw lichaam meer eitjes afstoten. Vanaf die leeftijd wordt je vruchtbaarheid minder en gaat het zich voorbereiden op de overgang. Vaak kan het jaren duren, soms wel tientallen jaren voordat jij je laatste menstruatie krijgt. Je hebt immers veel tijd nodig, want je lichaam moet eraan wennen en je moet goed voorbereid zijn. Zowel geestelijke als lichamelijk voorbereiding is nodig om de overgang aan te kunnen. De aanmaak van oestrogeen en progesteron wordt afgezwakt en je eierstokken maken dit steeds minder aan. Hierdoor wordt je vanzelf minder vruchtbaar totdat je menstruatie ineens stopt.

Waarom kom je snel aan in de overgang?

Je lichaam krijgt te maken met allerlei hormonen en je krijgt op den duur te maken met een verandering in je lijf. Je vetweefsel- en-bijnieren gaan de hormoonhuishouding van je overnemen. Hierdoor zullen zij meer hormonen tot zich krijgen en kan het zijn dat je sneller aankomt.

Wie is Ria Kamelle?

Ria Kamelle is de auteur van het boek: Slank door de Overgang’. Ze is werkzaam als overgangsconsulente en helpt dagelijks honderden vrouwen met allerlei klachten. Veel mensen weten niet zegt ze dat overgewicht ook een overgangsklacht is. Het heeft haar jarenlang in de greep gehad. Har relatie kwam onder druk te staan en ze begon slechter te presteren. Zelfs haar eigenwaarde nam af en op een dag had ze er genoeg van. Ze probeerde alles om haar klachten onder controle te krijgen. Veel klachten kreeg ze onder controle, maar het overgewicht bleef. Ze voelde zichzelf doodongelukkig en besloot om op onderzoek uit te gaan.

Ze ging zelf kijken wat de overgang precies was en verdiepte zichzelf erin. Hierdoor kwam ze achter diverse dingen die ervoor zorgde dat ze zoveel zelfinzicht krijgen inzicht in de overgang dat ze ineens wist hoe ze af moest vallen. Daarom besloot ze om alles op te schrijven. Ze wou dit niet vergeten, want het hielp haar immers enorm. Daarna schreef ze het boek: ‘Slank door de overgang’ en werd ze overgangsconsulente. Het is haar missie om vrouwen zoals mijn moeder (en in de toekomst mijzelf) te helpen. Aan de menstruatie-en-zwangerschap wordt veel aandacht besteedt, maar de overgang wordt vaak vergeten.

Ria Kamelle vindt dit erg vervelend en vindt de overgang juist zelfs veel belangrijker dan de menstruatie en zwangerschap. Het hangt tenslotte met je hele leven samen. Daarom besteedt ze er zoveel aandacht aan en schreef ze het boek: ‘Slank door de overgang’ met heel veel liefde. Op deze manier wil ze jou, mij en mijn moeder samen met alle andere vrouwen in Nederland en België inspireren om de positieve effecten van de overgang te gebruiken om zo juist geen overgewicht te krijgen, maar slank te worden.

Wat houdt de methode in?

Slank door de overgang
De methode slank door de overgang is erg makkelijk te volgen en je kunt er zo mee beginnen. Na een aantal weken zul je echt veel resultaat gaan zien. Ria onthult in haar boek 3 buikvet geheimen, welke je zeker moet volgen om resultaat te bereiken. Zo zijn er de volgende buikvet geheimen:

1. De meeste methoden zijn niet afgestemd op een vrouw van boven de 40. In deze methode doet Ria dat wel en maakt ze gebruik van alle voordelen van de overgangshormonen. Op deze manier zul je sneller afvallen.
  2. Veel E-nummers en andere stoffen in bewerkte producten worden bewust weggelaten of anders neer gezet. Op deze manier eet je teveel suiker en dergelijke. Dit is gevaarlijk voor de kweek van je buikvet. Ria weet dit en onthult dit geheim verder in haar boek.
  3. Ze vertelt je waarom veel sporten in combinatie met de juiste voeding geen zin heeft. Ze onthult dit geheim in haar boek.

Verder zul je in het boek veel tips vinden en een schema die jou vertelt hoe je gebruik kunt maken van je hormoonwisseling. Daarnaast zul je veel eten gewoon kunnen eten en zul je merken dat het afvallen op deze manier juist heel leuk is. Alles is goed omschreven in dit boek en je zult merken dat je net als mijn moeder plezier krijgt in afvallen Geen getob meer en geen gezeur met allerlei sportscholen en dergelijke. Gewoon mooi afvallen en een mooi lijf creëren. Lees nu dit boek en laat je omverblazen door alle goede tips die je erin krijgt.

Waarom zou je het boek ‘Slank door de overgang’ aan moeten schaffen?

Er zijn natuurlijk honderden redenen te bedenken waarom je het boek: ‘Slank door de overgang’ zou moeten aanschaffen. Ik zal hieronder de voor mij belangrijkste redenen opnoemen:

• Het boek is vanuit liefde geschreven en Ria Kamelle helpt je er echt mee.
  • Dit boek bevat diverse stappen die jou helpen om op de juiste manier af te vallen.
  • Het is een makkelijk te lezen boek.
  • Je krijgt recepten die voor het hele gezin te maken zijn.
  • Ria geeft je tips voor makkelijke tussendoortjes welke snel klaar te maken zijn en ideaal als je in de overgang zit.
  • Simpele gerechten worden je gegeven.
  • Het is een stap voor stap methode.
  • Elk recept is afgestemd op je hormoonhuishouding.

Ervaring met ‘Slank door de overgang’

Ik heb het boek natuurlijk zelf ook gelezen want ik heb het immers aan mijn moeder gegeven. Het dieet heb ik zelf niet gevolgd. Al moet ik zeggen dat ik de smaak wel te pakken begin te krijgen dankzij dit boek, want alles is zo goed omschreven. Daarnaast zijn de recepten zelfs overheerlijk en vervelen ze niet snel. Verder is het boek goed vormgegeven en lees je dat Ria Kamelle al haar liefde erin heeft gestopt. Ze wil echt dat je lekker in je vel zit en van je overgewicht af komt en dat lees je.

Mijn moeder en ik vinden het boek erg overzichtelijk en je leert veel over de overgang en jezelf. Ria Kamelle heeft alles heel goed uitgelegd. Bestel het boek vandaag nog, en ontdek ook hoe je snel afvalt. De stap voor stap methode is duidelijk opgebouwd, net als de rest van het boek. Je zult verstelt staan van deze methode. Ik zou zeggen begin nu met slank worden door de overgang en maak gebruik van de voordelen.

Ben je geïnteresseerd in Slank door de Overgang?

Prijs: € 177,00 Tijdelijk € 37,-
Product: Slank door de Overgang