Wil je graag betere online teksten leren schrijven? Dan is de cursus Copywriting in 30 dagen wellicht iets voor jou! In deze review kom je erachter wie Eduard Hendriks is, wat je van zijn cursus kunt verwachten en wat de inhoud van de cursus precies is. Verder lees je meer over de bonus die je bij de cursus geleverd krijgt. De voordelen van deze cursus Copywriting in 30 dagen worden ook uitgebreid toegelicht. Verder kun je onderzoeken of de cursus bij je past en of het de moeite waard is. Als laatste kun je terugvinden of de cursus ook weleens geüpdatet wordt en of er nog mogelijkheden zijn voor een andere cursus die nog dieper op de materie ingaat.
Maak kennis met Eduard Hendriks

Eduard Hendriks is de man achter de cursus Copywriting in 30 dagen. Met zijn ruim 20 jaar aan ervaring op het gebied van copywriting, besloot hij dat het tijd was om nieuwkomers, medeschrijvers en collega’s te helpen om hun copywriting kunsten te verbeteren. Doordat Eduard vooral vanuit zijn eigen ervaringen en leermomenten verteld tijdens de cursus, leest en luistert de cursus makkelijk weg. Hij heeft de perfecte balans gevonden tussen theorie en praktijk. Er zitten namelijk genoeg leuke en uitdagende opdrachten in de cursus Copywriting in 30 dagen verwerkt. Hierdoor kun je hetgeen dat je leert, direct in de praktijk uitproberen. Oefening baart kunst!
Verder heeft Eduard Hendriks een eigen copywriting bureau in Gelderland, Doyoucopy genaamd. Hij heeft vooral veel verstand van content marketing, SEO optimalisatie, bloggen en nog veel meer. Naast het runnen van zijn eigen onderneming, schrijft hij ook concept ideeën voor andere bedrijven en bureaus. En alsof dat nog niet genoeg was, heeft hij ook nog een eigen thriller boek uitgebracht; Het meisje van toen. Verder schrijft hij zelf in een makkelijk te lezen schrijfstijl, zodat je voor je het weet door de cursus Copywriting in 30 dagen heen vliegt.
Wat kun je van de cursus Copywriting in 30 dagen verwachten?
Heb je een passie voor schrijven en wil je leren op welke manier je geld aan je copywrite kunsten kunt gaan verdienen? Dan is de cursus Copywriting in 30 dagen zeker iets voor jou! Met de cursus van Eduard Hendriks leer je in 30 dagen hoe je de beste webteksten kunt schrijven. Verder ontvang je veel handige en bruikbare tips en kun je opdrachten maken om je opgedane kennis direct in de praktijk te oefenen. Copywriting is voor bedrijven een steeds belangrijke factor om online meer bereik te kunnen krijgen. Als professionele copywriter ben je dus van grote waarde voor bedrijven, waardoor je snel als freelancer of medewerker bij hen aan de slag kunt.
De cursus Copywriting in 30 dagen kun je online volgen en bestaat uit video’s, theorie, opdrachten en bevat heel veel bruikbare tips.
Bestel de cursus Copywriting in 30 Dagen nu met korting
Hoe ziet de inhoud van de cursus eruit?
De cursus Copywriting in 30 dagen bestaat uit 30 aparte lessen en een bonus met 19 handige tools om je teksten naar een hoger niveau te tillen. Doordat er 30 lessen zijn, kun je per dag het beste één les volgen. Doordat je 30 dagen achter elkaar met de lesstof en opdrachten bezig bent, leer je sneller hoe je een betere copywriter kunt worden. Het doel van de cursus is om unieke en hoogwaardige teksten te leren schrijven. De 30 video’s, kun je ook in de vorm van tekst en een PDF downloaden. Hierdoor kun je alles wat je leert nog eens teruglezen.
Wanneer je een les opent, merk je dat iedere les uit een aantal stappen bestaat. Wanneer je de stappen netjes volgt, kom je steeds meer in de buurt van jezelf tot succesvolle copywriter ontwikkelen. Je leert bijvoorbeeld dat je moeilijk taalgebruik moet vermijden, hoe je de meest invloedrijke koppen schrijft, dat je aanspraak dient te maken op de emoties van je lezers en dat je met weinig woorden veel meer kunt vertellen dan je denkt. Emoties in je tekst verwerken, zorgt ervoor dat je lezers zichzelf in je tekst kunnen herkennen, of dat zij na het lezen van je tekst een bepaald gevoel ervaren. Deze cursus Copywriting in 30 dagen leert je op een speelse manier hoe je dit het beste kunt aanvliegen.
Verder leer je op welke manier jij je lezer in de juiste richting kunt sturen. Hierdoor kun je lezers bijvoorbeeld veel sneller enthousiast maken voor het aanschaffen van een bepaalt product of dienst. Je dient de aandacht van de lezer ook de hele tekst vast te houden, anders lezen ze je tekst niet eens af. Probeer ook voor het grote publiek te schrijven en vermijd daarom zoveel mogelijk vaktaal of een te moeilijke schrijfstijl. Je leert weten wat je doelgroep drijft en begrijpt. Wanneer je teksten schrijft die volledig bij je doelgroep passen, zal je publiek groeien en het succes van de website of webshop, blog of whatever toenemen.
Kun je ook nog een bonus verwachten na aanschaf van de cursus?
Wist je dat er ook nog een bonus bij de cursus Copywriting in 30 dagen zit? Eduard Hendriks moet hebben gedacht dat 30 unieke lessen niet genoeg waren. In het bonushoofdstuk vind je namelijk 19 handige tools- en andere hulpmiddelen terug, waarmee jij je schrijfstijl kunt perfectioneren en je betere webteksten kunt leren schrijven. Wanneer je uitblinkt in het schrijven van webteksten, zullen anderen je meerwaarde voor hun onderneming inzien. Hierdoor vergroot je de kans dat je als freelancer aan de slag kunt en jij je eigen copywriting bureau kunt opzetten en uitbreiden. Hoe gaaf is het om in de loop der tijd allerlei samenwerkingen met klanten aan te gaan?
Komt er voldoende SEO-copywriting in de cursus naar voren?
Een deel van de cursus Copywriting in 30 dagen bestaat uit informatie over SEO. Je leert vooral meer over de werkwijze omtrent SEO en op welke manier SEO precies voor je website of webshop werkt. Houd er wel rekening mee dat er niet heel uitgebreid op ingegaan wordt. Wil je meer diepgaande informatie over SEO ontvangen? Dan zou je de speciale SEO cursus van Eduard Hendriks apart kunnen aanschaffen. Dit is iets wat je vooral dient in te schatten na het voltooien van de cursus. Want misschien heb je toch voldoende over SEO geleerd om er in ieder geval al mee aan de slag te kunnen.

Wat zijn de voordelen van deze cursus Copywriting in 30 dagen?
Voordat je de cursus Copywriting in 30 dagen aanschaft, wil je natuurlijk wel weten welke voordelen eraan vastzitten. Allereerst kost iedere les die je volgt je maar 30 minuten van je tijd. Doordat de cursus 30 dagen duurt, bestaat hij ook uit 30 unieke lessen, die je dus in 30 minuten per stuk kunt afronden. Verder leer je helemaal zelf hoe je een goede copywriter wordt. Wil je de lessen in een duidelijk overzicht nalezen? Dan kun je de PDF van 140 pagina’s downloaden. Deze PDF krijg je gratis bij de cursus geleverd. De lessen bestaan uit interessante video’s waarin Eduard Hendriks beknopt, maar duidelijk uitlegt wat je wil weten.
In de cursus Copywriting in 30 dagen vind je 20 jaar aan eigen ervaring van Eduard Hendriks terug. Hij heeft alle tips en tricks, waar hij in al die jaren achter is gekomen en veel aan heeft gehad, voor je gebundeld in deze cursus. De lessen zijn makkelijk te volgen, kort en zitten vol tips, opdrachten en theorie. Kortom, de cursus bevat alles wat je helpt om op een korte termijn een stuk betere teksten te leren schrijven. Verder is de prijs ook goed betaalbaar, waardoor je voor een goed bedrag veel waarde ontvangt.
Bij wie sluit de cursus Copywriting in 30 dagen het beste aan?
Denk je erover na om de mini cursus Copywriting in 30 dagen aan te schaffen? Dan is het goed om te weten dat deze cursus voor iedereen met een passie voor schrijven bestemd is. De cursus is zowel geschikt voor bloggers, freelancers, ondernemers, amateurschrijvers en eigenaren van websites of webshops. Het doel van de cursus is om zo snel mogelijk goede teksten te leren schrijven. Het gaat dan vooral om webteksten, waarmee je uiteindelijk meer websiteverkeer naar je klanten of eigen business kunt doorsturen. Je kunt zowel als een beginnend of ervaren schrijver deelnemen aan deze cursus.
In de cursus Copywriting in 30 dagen vindt je interessante theorie terug, maar het gaat vooral om het leren schrijven in de praktijk. Wanneer je onervaren bent, kun je veel van deze cursus leren. Het is de bedoeling dat je de lessen snel begrijpt en je de theorie vlot leert toepassen. Het is wel belangrijk dat je Nederlands goed begrijpt, want deze cursus is bijvoorbeeld niet in het Engels te volgen. Het mooie is, dat wanneer je vragen hebt, je Eduard Hendriks altijd kunt benaderen voor verduidelijking.
Welke ervaringen hebben anderen met deze cursus?
Ben je benieuwd wat de ervaringen zijn van mensen die je voor gingen? Dan is er goed nieuws. De cursus Copywriting in 30 dagen wordt goed ontvangen. Men geeft aan dat de lessen duidelijk zijn en er leuke en leerzame opdrachten in verwerkt zitten. Daarnaast ontvang je allerlei interessante tips over hoe jij beter kunt worden in copywriting. Ondanks dat de cursus in 30 dagen is af te ronden, leer je heel veel in korte tijd. Cursisten geven aan dat de lessen veel nieuwe inzichten naar boven brachten en dat het geen straf is om iedere dag een nieuwe les te voltooien.
Verder raden verschillende cursisten de cursus aan, aangezien zij veel geleerd hebben en het andere schrijvers gunnen om net als hen beter in copywriting te worden.
Wordt de cursus Copywriting in 30 dagen ook nog weleens geüpdatet?
Zeker! Er wordt door Eduard Hendriks telkens nieuw lesmateriaal aan de cursus Copywriting in 30 dagen toegevoegd. Door de cursus actueel te houden en continu uit te blijven breiden en verbeteren, heb je er levenslang plezier van. Wanneer je de cursus hebt aangeschaft, houdt namelijk gratis toegang tot iedere update die gedaan wordt. Doordat het vak en de technologie blijft ontwikkelen, kun je ervan uitgaan dat de nuttige kennis voor deze cursus Copywriting in 30 dagen ook blijft ontwikkelen. Kortom, neem zo af en toe vooral nog eens een kijkje in de online leeromgeving, zodat je kunt kijken of je nog extra modules kunt volgen.
Is er een mogelijkheid om een uitgebreidere cursus Copywriting bij Eduard Hendriks te volgen?
Zeker, naast de cursus Copywriting in 30 dagen zou je namelijk ook voor de Masterclass Copywriting kunnen kiezen. Dit is een veel uitgebreidere cursus, die je van meer diepgang in het copywriting vak voorziet. Hier zit bijvoorbeeld een stappenplan bij om betere teksten te leren schrijven. Verder bevat de Masterclass Copywriting meer bijlagen en kun je er ook meer voorbeelden en kant en klare templates in terug vinden. De Masterclass is meer geschikt voor copywriters die hun eigen copywriting agency willen opzetten. Deze uitgebreidere cursus is dus meer op ondernemers of freelancers gericht.
Hoe kun je deze cursus het beste zien?
Allereerst is het een online cursus met video’s, informatie, tips en opdrachten. Je kunt ervoor kiezen om alleen de online lessen te volgen, maar je kunt alles wat je leert ook in het pdf-bestand nalezen. Sommige personen leren sneller door de tekst aan te horen, terwijl anderen sneller leren door de tekst voor zich te zien. Het belangrijkste aan deze cursus Copywriting in 30 dagen is, dat je de cursus geheel op je eigen tempo kunt volgen. Jij bepaalt wanneer je een onderdeel onder de knie hebt of wanneer je de les nog een keer wil herhalen.
Sowieso werkt herhaling beter om je dingen eigen te maken. Hierdoor krijg je levenslange toegang tot de cursus, zodat je alle lessen wanneer je er behoefte aan hebt, meerdere keren kunt volgen. Hoewel de nadruk binnen de cursus Copywriting in 30 dagen op online copywriting ligt, kun je er ook veel van leren voor het schrijfwerk in de echte wereld.
Bestel de cursus Copywriting in 30 Dagen nu met korting