Review Labradoodle Geheimen

Leestijd: 8 minuten

Ben je van plan om een Labradoodle aan te schaffen, of heb je een labradoodle thuis rondlopen die meer de baas over jou is dan jij over hem? Dan ben je waarschijnlijk het e-boek Labradoodle geheimen van Piet de Jong tegengekomen en wil je weten of het e-boek je geld waard is. In deze review bespreken we het e-boek, de bonussen en geven we je onze mening, zodat jij zeker weet of het boek moet aanschaffen of niet.

De Labradoodle

labradoodleDeze vrolijke hond met lange krullende haren is een hond om te knuffelen. En dat maakt hem meteen zo populair. Hij is lief, slim en sociaal, leert graag trucjes en is een goede hulphond. De labradoodle is een kruising tussen een labrador en een poedel en wordt niet als een rashond bestempeld. Dit komt door de vele experimenten door amateurs, wat het ras nogal onduidelijk heeft gemaakt. Toch zijn er een paar overeenkomsten te noemen. Zo heeft deze middelgrote hond bijvoorbeeld een krullende vacht in de kleuren zwart, wit of een van de verschillende bruinen. In een worp kunnen de pups zeer verschillen. Zo kan de een meer weg hebben van de poedel, terwijl de andere pup meer op een labrador lijkt.

De labradoodle is in de jaren tachtig voor het eerst gefokt in Australië, met als doel om een blindengeleidehond te fokken, die de hypo-allergene huid van een poedel heeft. Van de labrador heeft deze hond het kalme en vriendelijke karakter, maar zeker als pup is hij onstuimige en wild, zoals het karakter van de poedel. Zijn gevoeligheid voor emoties van anderen maakt hem een perfecte hulphond en ondanks dat hij makkelijk op te voeden is, heeft de labradoodle juist daarom een speciale opvoeding nodig. Deze lieve hond heeft ook een sterk willetje, ze willen best naar je luisteren, maar als jij ze niet leert hoe, dan gaan ze graag hun eigen gangetje. Hierdoor kunnen ze als puppy al probleemgedrag gaan vertonen. En hier zou een compleet handboek zoals de Labradoodle geheimen natuurlijk een uitkomst zijn. Maar is dit boek wel het antwoord op al je vragen? Laten we ons eens verdiepen in het pakket.

Voor wie is Labradoodle Geheimen geschreven

Labradoodle geheimen is geschreven voor eigenaren van een labradoodle, maar ook voor diegenen die denken een labradoodle aan te schaffen via een fokker of het asiel. Wil je van je trouwe viervoeter een gehoorzame en gezonde hond maken, dan geeft dit boek je alle tips die je nodig hebt. Heeft je hond last van probleemgedrag, zoals opspringen, binnen plassen en blaffen, heb je van alles geprobeerd dit op te lossen en blijft je hond het doen? Dan kan dit boek je de juiste tips en trucs geven. Neemt je hond een loopje met je? Met dit boek leer je hem aan te moedigen en te corrigeren, zodat je jullie hele leven samen kan genieten van een goede relatie met een sociale en blije hond.

Wie schreef het boek

Piet de JongOp de website en in het e-boek doet Piet de Jong relaas over zijn 35 jaar ervaring in het opvoeden, verzorgen en trainen van labradoodles. En dat is niet zonder vallen en opstaan gegaan. Ook hij heeft volgens eigen zeggen alle fouten gemaakt die je maar kan maken. Zelfs het letterlijk opvolgen van de tips van hondentrainers heeft zijn labradoodle niet van het probleemgedrag afgeholpen. Als ervaringsdeskundige heeft hij al zijn kennis in dit e-boek gestopt, zodat jij direct goed van start kan gaan met de opvoeding van jouw hondje.

Uit het verhaal maken wij eigenlijk al direct op dat het hier wederom gaat om een boek dat uitgegeven wordt door Blue Sky Marketing. Zij geven deze hondenboeken uit onder een pseudoniem en dus vonden we geen ene Piet de Jong op het internet, die blijk geeft een hondentrainer te zijn. Blue Sky Marketing is een online marketingbureau die zich met name focust op het schrijven en uitgeven van boeken over de verschillende hondenrassen. Nu denk je misschien dat ze een boek hebben geschreven en steeds hetzelfde boek uitbrengen voor de verschillende hondenrassen. We hebben al meerdere boeken van Blue Sky Marketing gelezen en kunnen je zeggen dat elk boek ook daadwerkelijk voor dat speciale hondensoort is geschreven. Laten we eens kijken of dat voor de Labradoodle geheimen ook weer het geval is.

Wat krijg je van Piet

Labradoodle GeheimenOp de website vind je een hele lange lijst met punten, die je vertellen wat je in het e-boek allemaal kan vinden. Hoe onoverzichtelijk de website ook lijkt, met dit boek blijk je tips, trucs en technieken makkelijk bij de hand te hebben. Dit 200 pagina’s tellende e-boek bevat weinig afbeeldingen en heel veel tekst. Maar al deze informatie is netjes verdeeld over 5 hoofdstukken en sub-hoofdstukken.

• Hoofdstuk 1 De Labradoodle. Je leest hierin over de geschiedenis, het uiterlijk en het karakter van de labradoodle. Daarnaast zijn lees je wat zo speciaal is aan deze hond en ontdek je of de labradoodle iets voor jou is.
  • Hoofdstuk 2 Aanschaffen. Je krijgt tips over de voorbereidingen en het aanschaffen van een pup.
  • Hoofdstuk 3 Opvoeding en training. Waarin je leer over de eerste week, de zindelijkheidstraining, het roedelgedrag, de gehoorzaamheidstraining, ongewenst gedrag en de speciale training van hulphonden.
  • Hoofdstuk 4 Leven met een Labradoodle. Dit hoofdstuk bespreek de dagelijkse routine, de juiste voeding, de gezondheid, verzorging en wat te doen tijdens vakanties en reizen.
  • Hoofdstuk 5 De oudere Labradoodle. Hierin vertelt Piet je meer over de gouden jaren van de labradoodle en beantwoordt hij veelgestelde vragen.

Bonussen

Van Blue Sky Marketing zijn we ondertussen niet anders gewend, dan dat er ook een aantal bonussen bij het e-boek zitten. Wat ons opvalt is dat het steeds dezelfde bonnussen zijn. Ga je dus voor de serie boeken omdat je als hondenliefhebber alles over alle hondensoorten wilt weten, dan krijg je steeds dezelfde boekjes, maar met een andere kaft. Neemt niet weg dat de meeste van deze bonussen wel een goede aanvulling op het e-boek zijn. De volgende bonussen krijg je er gratis bij.

• Succesvolle Tips Voor De Verzorging En Training Van Je Puppy. In dit 25 pagina’s tellende e-boek leer waar je op moet letten bij de aanschaf en opvoeding van een puppy. Dit kleine boekje staat vol handige tips.
  • Baas Over Je Eigen Labradoodle. Dit is een e-boek van 40 pagina’s die je helpt bij het oplossen van probleemgedrag van je labradoodle. Je krijgt het stap voor stap uitgelegd, zodat jij een goede relatie met je hond opbouwt en hij je gehoorzaamt.
  • Honden Training Geheimen. In dit 34 pagina’s tellende e-boek doet je de geheimen van hondentrainers uit de doeken, inclusief algemene informatie over trainen en een aantal trainingstechnieken
  • Je Labradoodle Laten Komen Op Commando. Dit e-boekje beslaat 15 pagina’s en legt je in 8 stappen uit hoe je je hond op commando naar je toe kan laten komen.
  • Levenslange Updates. Als er een verandering komt in een van de boeken, krijg jij automatisch de nieuwste versie naar je toegestuurd.

Maar krijg je dat ook allemaal?

Als de website en het verhaal van Piet je heeft overtuigd, dan ga je over tot de online aankoop. Zodra je de betaling hebt gedaan krijg je een e-mailtje met een link. Via deze link ga je naar de downloadpagina, waar het e-boek en de bonussen voor je klaar staan. Alle boeken zijn in Pdf-formaat. Je hebt dus geen fysiek boek in handen, maar kunt de boeken wel op elk apparaat lezen. Omdat je de boeken via de e-mail krijgt, kun je direct aan de slag. De boeken zijn ook te printen, zodat je wel een echt exemplaar op je salontafel hebt liggen. En op dit moment krijg je als verrassing nog een extra bonus, met 101 tips over het oplossen van gedragsproblemen.

Labradoodle bonussen

De mening van andere kopers

Natuurlijk wil je weten wat anderen van het boek vinden. Tijdens een onderzoekje op het net hebben we vooral positieve opmerkingen gevonden. De meeste kopers zijn zeer te spreken over de inhoud van het boek. De tips blijken meestal direct toepasbaar en geven het gewenste resultaat. Sommigen hadden liever een fysiek boek gehad, anderen hebben de Pdf-bestanden gewoon geprint en maken er zelfs aantekeningen in. Mensen die het boek echt niks vonden zijn we niet tegengekomen. Waarschijnlijk omdat het een e-boek is voor een specifieke groep, met een speciale vraag.

Onze mening

Je koopt het e-boek voor 37 euro en krijgt daar dus op dit moment 6 bonussen bij. Daarnaast geeft Blue Sky Marketing altijd een 60 dagen niet goed geld terug garantie, zodat, mocht het boek je niet bevallen, je 100% je geld terug krijgt. Dat is een hele mooie service. Na 2 maanden weet je wel of het systeem van Piet je bevalt en het werkt voor jou. Want of zoiets als dit boek ook echt nakomt wat het belooft, ligt voor het grootste deel in jouw handen. Je moet natuurlijk wel zin en tijd hebben om met de tips uit het boek aan de slag te gaan. Want ondanks dat het boek onder een pseudoniem geschreven is, heeft de anonieme schrijver wel degelijk kennis van zaken. Je krijgt heel veel tips en uitgebreide informatie over de labradoodle. We lazen zelfs informatie die je niet achter dit schattige hondje zou denken. Ook het hoofdstuk over het opvoeden van hulphonden is een goede aanvulling op de informatie.

Het boek is rustig vormgegeven, overzichtelijk en makkelijk te lezen. Het is geschreven in makkelijke taal, concreet en praktisch, je kunt de tips direct toepassen. De tips vind je makkelijk terug doordat ze puntsgewijs in de hoofdstukken vermeld staan, wel zo handig tijdens het uitlaatrondje. De hoofdstukken hebben een logische opbouw van aanschaf, via opvoeding naar de oudere hond. En ondanks dat het boek speciaal voor de labradoodle geschreven is, zijn veel van die tips ook bruikbaar voor andere hondenrassen. De bonussen zijn zeker van toegevoegde waarde, al hebben we onze twijfels of er ooit updates komen. Dus, wil je meer weten over de labradoodle of wil je weten of de hond bij jou past? Heb je zin om zelf te gaan trainen met je hond en wil je tijd en moeite in jullie relatie steken? Dan kun je met dit boek daar zeker in slagen. De 37 euro een schijntje en het zal je niet teleurstellen.

Ben je geïnteresseerd in Labradoodle Geheimen?

Prijs: € 96,75 Tijdelijk € 37,00
Product: Labradoodle Geheimen